vineri, 17 februarie 2012

Bine ati venit!!!



         Toate au un  inceput, la fel si istorioara mea despre convertirea mea intr-o impatimita a vinului.  In vara anului 2009 am terminat facultatea de Agricultura si Industrie Alimentara si am inceput sa lucrez intr-o crama de vinuri spaniola ca si responsabila de laborador. Aceasta vara a marcat inceputul unei calatorii in lumea fascinanta a vinului. In principiu nu-mi placea  vinul, totul a survenit ca o provocare, cea de a cunoaste mai bine procesul  de elaborare a vinului si am descoperit ca degustarea vinului este o sarbatoare pentru simturile noastre si merita sa fie traita.

         Aici voi scrie despre vinurile pe care le-am probat si care cred ca sunt  interesante, sunt vinuri razonabile calitate-pret, dar care nu sunt cunoscute de publicul larg in afara Spaniei. In acelasi timp vreau  sa  ma insotiti in descoperirea altor vinuri de prin alte zone pe care inca nu am avut ocazia sa  le cunosc. Ma veti intreba de ce Spania? Pentru ca sunt aici si vreau sa impart ce stiu. Dar mai interesanta mi se pare asemanarea intre cele doua tari : Spania si Romania in ceea ce priveste evoluarea culturii de a bea vin. Cred ca se pot stabili paralelisme intre ce-a fost si ce este vinul  la ora actuala in Spania si pe de alta parte ce este si poate fi in viitor vinul in Romania.
O sticla de vin niciodata nu se goleste………se umple de sentimente!!!

Un comentariu: